al meer dan 7 jaar

de beste afstudeerbegeleiding!

5000+

afgestudeerde studenten!

97,8%

slagingspercentage!

Hoofdvraag

Hoe verschillen kinderen met ADHD van kinderen zonder ADHD in het volhouden van een goede prestatie tijdens het uitvoeren van een taak waarin game-elementen zijn toegevoegd?

De verwachting is dat kinderen met ADHD op een taak waarin game-elementen zijn toegevoegd een goede prestatie langer volhouden dan bij taken waarin deze game-elementen niet aanwezig zijn en tevens in vergelijking tot normale kinderen.

 

Hypothesen

Daarbij worden de volgende hypothesen onderzocht:

a) In de gameconditie zal de prestatiecurve van kinderen met ADHD minder snel dalen in vergelijking tot de overige condities (geld- en feedback only),

b) Het verschil in daling van de prestatiecurve tussen kinderen met ADHD en kinderen zonder ADHD zal kleiner zijn in de gameconditie dan in de overige condities

c) In de gameconditie zullen kinderen met ADHD en kinderen zonder ADHD een minder snelle daling in de prestatiecurve laten zien ten opzichte van de overige condities.

 

 

Vorige pagina

Klik hier voor een voorbeeld van het Praktisch en wetenschappelijk belang in een plan van aanpak

 

Vragen over onze begeleiding of heb je nu hulp nodig?

Vul vrijblijvend in. Laat ons weten waarmee we je kunnen helpen 🙂 We nemen binnen 24 uur contact met je op via de telefoon en/of mail om opties te bespreken!
  • Beschrijf hier kort waar je mee vast loopt