Ik ben inmiddels afgestudeerd met een mooie 7,7 voor statistiek. Ik heb veel aan de begeleiding gehad en heb de begeleiding als erg prettig ervaren.
Bram
Ik ben inmiddels afgestudeerd met een mooie 7,7 voor statistiek. Ik heb veel aan de begeleiding gehad en heb de begeleiding als erg prettig ervaren.