Voorbeeld: Procedure plan van aanpak

Hoe schrijf je de procedure van je plan van aanpak?

Het kan zijn dat je in je plan van aanpak de procedure beschrijft die je wil gaan volgen. Hieronder vind je een voorbeeld. Let op, het is een voorbeeld. Het kan zijn dat jouw opleiding andere/afwijkende eisen stelt aan de weergave van de procedure.

Het onderzoek bestaat in totaal uit drie afspraken, één intake-afspraak en twee testafspraken. De intake-afspraak bij de ADHD-groep neemt ongeveer 90 minuten in beslag en bij de Controle-groep ongeveer 60 minuten. Tijdens de intake-afspraak van de ADHD-groep wordt er bij de ouder(s) de DISC-IV afgenomen en tegelijkertijd bij het kind in een andere ruimte de CBTT en de subtesten van de WISC-III. Bij de intake-afspraak van de Controle-groep vullen ouders de CBCL in en wordt er bij het kind in een andere ruimte de CBTT en de subtesten van de WISC-III afgenomen. De testafspraken duren ongeveer 45 minuten per afspraak. Voorafgaand aan het testen worden alle vragenlijsten afgenomen en wordt de informed consent door de ouders ingevuld. Testafspraken vinden per kind één keer per week plaats gedurende twee weken. Nadat de instructies zijn gegeven wordt er aan de taak begonnen. Nadat het kind klaar is met de eerste taak (na ongeveer 20 minuten) wordt er pauze gehouden (van ongeveer 5 minuten). Na de pauze wordt de tweede taak op dezelfde manier afgenomen. Het gewonnen geld wordt pas aan het einde van de afspraak aan het kind gegeven. In de twee testafspraken zullen alle vier de condities (feedback-only, geld -waarvan 1 of 10 euro- en gameconditie) worden uitgevoerd, in gecounterbalancede volgorde. Per testafspraak worden er dus twee condities uitgevoerd, waarvan één altijd een geld bekrachtigingsconditie (1-euro conditie of 10-euro conditie). Ouders van kinderen uit de ADHD-groep vullen de CBCL in tijdens de testafspraak. Na afloop van de sessie waarin het kind de laatste geld-bekrachtigingconditie heeft uitgevoerd mag het kind voordat hij zijn geld krijgt een cadeau kiezen uit vijf cadeaus van dezelfde monetaire waarde als het geld. Vervolgens wordt het geld naast dit cadeau gelegd en wordt het kind gevraagd te kiezen of hij liever het geld of het cadeau mee naar huis neemt. Het kind mag de prijs van zijn keuze houden. Tot slot worden ouders nog uitgenodigd voor de presentatie van de bevindingen van het onderzoek op de instellingen of scholen.

Zet de volgende stap in jouw scriptie

Zet de volgende stap in je scriptie!

Kom je er niet uit of zit je gewoon vast? Wij helpen je weer vooruit!
Stop met twijfelen, zet die volgende stap door het formulier in te vullen!

Hoe kan Afstudeerbegeleider jou helpen?

Wij hebben een begeleider die bij je past met wie jij één op één aan de slag gaat. We weten dat studenten een beperkt budget hebben dus houden we onze tarieven betaalbaar. Je bent in controle over je eigen proces doordat jij bepaalt wanneer je afspreekt met je begeleider. Daarnaast werken we met niet goed geld terug beleid!

Natuurlijk is de eerste stap om hulp te vragen voor je scriptie lastig terwijl je ook al veel aan je hoofd hebt met je scriptie. Daarom hebben we het maken van een afspraak makkelijk gemaakt. Vaak heb je dezelfde dag nog een afspraak! We zijn ook in de avond bereikbaar via whatsapp of 020 - 752 2702

Maak de volgende stap naar jouw afstudeermoment en vraag een vrijblijvende kennismaking aan!



WhatsApp met ons!

Heb jij een vraag over de begeleiding? Stuur ons dan een WhatsApp bericht!


06-52044280

Wij staan voor je klaar! Vul vrijblijvend ons contactformulier in!

Binnen 24 uur contact

  • Amsterdam
  • Maassluistraat 2
  • 1062 GD Amsterdam
  • Den Haag
  • Johanna Westerdijkplein 75
  • 2521 EN Den Haag
  • Utrecht
  • Arthur van Schendelstraat 650
  • 3511 MJ Utrecht